Het viel mij op dat 1 van mijn 2 Sessy’s niks meer deed, en nadat ik inlogde op de Sessy (via IP) zag ik de meldingen:
🚫 Sessy (ont)laadt niet, door een fout in het batterijmanagementsysteem (sinds 18 uur geleden)
🚫 Sessy heeft een omvormer kortsluiting gedetecteerd, neem contact op (sinds 19 uur geleden)
ℹ️ Sessy heeft de communicate met het batterij management systeem gepauzeerd (sinds 18 uur geleden)
Is mijn Sessy nu al kapot?
Dat klinkt wel ernstig.
misschien verstandiger om contact op te nemen met de klanten service van Sessy.
Maak een screen shoot van de melding (heb je al gedaan)
Doe een power down of je sessy welke de error geeft (power er echt even af) (dit zal sessy.chared ook als eerste vragen na je melding)
Start hem weer op en kijk het nog eens aand, indien probleem weer terug komt melding maken bij Sessy en melden dat je reeds een powercycle hebt gedaan en geen resultaat.
Dan kijken ze verder in jou logging op hun cloud omgeving (natuurlijk wel het vinkje aan hebben gezet dat de helpdesk jou settings mogen zien)
Hou ons ook op de hoogte met het vervolg.