Ik heb een oudere Sessy en om onverklaarbare oorzaak lag het stoffilter op de grond. Doordat de Sessie zonder toezicht functioneert, was ik vergeten waar het stoffilter bij mijn Sessy (ik weet de versie niet) moest worden geplaatst. Links onder bij de luchtinlaat voor de omvormerkoeling. Zo bleek.
Wellicht kan Charged B.V. nog iets over het stoffilter op de website plaatsen. Ik zocht er naar en ik kon geen woord over het stoffilter vinden. Inmiddels zijn er nieuwere versies van de Sessy thuisbatterij en daar zal de situatie m.b.t. het stoffilter anders zijn. Documentatie is nodig. Vooral met het warmere weer nu, is koeling belangrijk. Schoon stoffilter bijv.
@paulus Ik laat het stoffilter juist weg. Als het zijn werk doet zit 't binnen no time vol stof en krijgt -ie onvoldoende koeling, en als het zijn werk niet doet... dan heeft 't ook geen zin. Dus vergeet vooral niet 'm regelmatig schoon te maken! Ben het volledig met je eens dat de documentatie er niets over zegt. Het is ook niet echt een bruikbaar filter, de mazen zijn veeel te grof om stofdeeltjes zoals van sigarettenrook tegen te houden, en de gaten zijn juist weer erg klein ten opzichte van het materiaal, dus het belemmert echt de luchtstroom flink. Iets van geweven textiel (een zgn. écht filter) was beter geweest.