
Laatst gezien: mei 8, 2025
Probleem van de portal afgelopen week ook een paar keer gehad. browser afsluiten en opnieuw opstarten gaf hier de oplossing
@tuxxie Bekend probleem. Zeker als je niet zo handig bent om zelf iets aan te sturen via een API. Maar ken je de App “My Home Battery. “. Een su...
@jur4u Inmiddels zijn we weer 2 weken verder, hoe staat het nu met de SOC waardes?
Dat klinkt wel ernstig. misschien verstandiger om contact op te nemen met de klanten service van Sessy.
@jarooo Al een paar keer besproken en beantwoord op dit forum.
@jur4u SOC problemen zijn hier al veel besproken. Als de laatste software update is gedaan zou het beter moeten zijn. Software versie 1.7.6
@almark 20% verlies is natuurlijk niet niks, maar als je NOM instelling gebruikt word er natuurlijk het meeste tijd op 10 of 20 % op van het vermog...
@locke De oplossing komt eraan. Firmware update 1.7.6 Verbeteringen Batterijpercentage - Het weergegeven batterijpercentage op de Sessy geeft ...
@tuxxie mijn ervaring met een jaar Sessy gebruik NOM is dat er 20% minder stroom uit komt dan dat er ingaat.
@paulus vraag 1 Laaduren Het aantal uren dat de Sessy mag laden. maximaal laad vermogen is 2200 W Om de accu op vol vermogen vol te krijgen zal d...
@jur4u Als je bij de instellingen in de portal updates op "automatisch" hebt staan, dan hoef je verder niets te doen. Een update word in batches ge...
@pieter Elke kW die verloren gaat door omvormer verlies word 1 op 1 omgezet in warmte. Omzet verlies ligt tussen de 10 en 20 % Voorbeeld bij 1Kw ...
Omdat ik graag NOM draai heb ik min vermogen op 50Watt gezet en dat lukt. Al een jaar prima op alle 3 Sessy’s
Als je Sessy word aangestuurd door je Homey dan gebruik je de API modus. 😊 Hoe ziet je flow eruit die je nu gebruikt?
@Daniel1980 Als je Sessy aanstuurt via API (je hebt toch een Homy?) kun je natuurlijk wel regelen dat je NOM instelt zonder ontladen of laden uit ne...