Goedendag, Ik zie dat mijn sessy,s (2x) niks meer doen zie wel dat de update overeenkomt met de inlog tijd alleen die van de P1 meter blijft op gisteren staan kan je dit resetten ? en of hoe kan je dit testen of het kapot is.
nu heb ik zojuist ingelogd en zie ik dat er nog maar 1 sessy bereikbaar is en de andere er gisterenavond mee is gestopt....... en verder heb ik helemaal geen infografieken meer .... eigelijk om te huilen ... een hele grote HELP!!!! .......hoe kan je een screenfoto toevoegen?
goedenmiddag,
terug komend op mijn probleem hier boven, ik heb de P! opnieuw geinstaleerd met de sessy app ik heb even weer alles online gehad maar nu reageert er 1 sessy niet heb geprobeerd op nieuw met netwerk te verbinden maar hij komt niet online en de sessy die wel online is blijft in rust graag advies.
@henry Ik denk dat het raadzaam is om Sessy support te bellen. Er zijn procedures om uitgevallen componenten van de Sessy infrastructuur weer werkend te krijgen. Roel heeft mij goed geholpen om mijn P1 Dongle weer werkend te krijgen. Ik ging er onterecht vanuit dat ik alles gedaan had om vast te stellen dat de P1 dongle kapot was. Maar dat bleek dus niet geval te zijn.
Het is handig om hier je oplossing, die je met Sessy support hebt bereikt, op te schijven. Heb ik ook gedaan.