Sinds begin 2025 heb ik de aansturing van de Sessy batterijen bij Frank Energy neergelegd. In het begin een keer een stroring gehad maar dat was snel opgelost door Frank. Nu in oktober 25 opnieuw een stroring. In eerste instantie een aantal keren gebeld maar de wachttijden zijn vanwege "grote drukte" meer al 4 uur! Mailen beloven ze binnen 5 werkdagen te reageren!! De app zou de oplossing zijn. Deze wordt beloofd binnen 4 uur reactie te krijgen en anders de volgende dag via de mail. Uiteindelijk kreeg ik een eerste reactie na ca 5 pogingen waarna het probleem opgelost zou zijn. Echter na een dag of drie opnieuw eenzelfde storing met opnieuw geen contact mogelijkheden? Nu mocht ik slimhandelen mail van Frank aanschrijven en ben nog steeds aan het wachten. Voelt niet goed. De storing is dat ik in de Sessy portal een normaal beeld heb van de lading van de batterijen, maar in de app van Frank dat in eerste instantie ca 1000x hoger stond. In de app stond dat de batterijen 3500% geladen waren terwijl de protal van Sessy aangaf 35 %geladen. Dit was als eerste opgelost maar na 3 dagen staat er in de app 101% geladen en in de portal 97% geladen. In de communicatie bij de eerste keer werd gezegd dat de data van Sessy verkeerd zou worden doorgegeven. De tweede keer zoals gezegd nog steeds geen antwoord ontvangen. Omdat je niemand spreekt maar het schriftelijk afhandeld kun je niet bij deze mensen wegleggen dat ze het kennelijk niet begrijpen. Tevens staan de batterijen nu werkeloos en daar zijn ze niet voor bedoeld.
Zijn er mensen met dezelfde of andere ervaringen met Frank Energy?